پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

سه راه فولادی بدون درز جوشی

سه راه فولادی بدون درز جوشی برای انشعاب گرفتن از خط اصلی لوله مورد استفاده قرار می گیرد.سه راه جوشی مانیسمان وارداتی به صورت مساوی و تبدیلی تولید می شود.اتصالات مانیسمان مقاومت بالاتری نسبت به اتصالات درزدار دارند.سه راه بدون درز به صورت 90 درجه تولید می شود.

اتصالات جوشی فولادی یا کربن استیل به دو دسته تقسیم می شوند اتصالات فولادی جوشی بدون درز مانیسمان و اتصالات فولادی جوشی درزدار در این قسمت به توضیح در مورد اتصالات فولادی بدون درز یا مانیسمان می پردازیم. اتصالات فولادی بدون درز که با نام های اتصالات فولادی مانیسمان و اتصالات فولادی و یا اتصالات کربن استیل بدون درز نامیده می شود. به آن دسته از اتصالات فولادی گفته می شود که در فرآیند تولید آن ها از انواع روش های جوش فلزات استفاده نمی شود و تفاوت دیگر آن ها در ماده اولیه محصولات می باشد. اتصالات فولادی مانیسمان از اجزای لوله کشی هستند که به منظور تغییر اندازه لوله کاهش یا افزایش سایز لوله تغییر جریان اتصال لوله ها به هم و یا توقف جریان مورد استفاده قرار می گیرند.از مهمترین اتصالات فولادی جوشی می توان زانو 90 درجه ،زانو 45 درجه، سه راه مساوی، سه راه تبدیل، تبدیل هم مرکز، تبدیل هم مرکز و تبدیل غیر هم مرکز، کپ یا درپوش می توان نام برد.

سه راه تبدیل جوشی مانیسمان به صورت 90 درجه تولید می شود. سه راهی بدون درز فولادی در سایز های مختلف تولید می شود. آلیاژ اتصالات بدون درز ایرانی آهن معمولی می باشد.

اتصالات مانیسمان از فشار کاری بالاتری نسبت به اتصالات درزدار برخوردار می باشند و از کیفیت و قیمت بیشتری نسبت به اتصالات درزدار دارند.

کاربرد سه راه فولادی بدون درز جوشی:

  • عموما در گازکشی شهری می باشد
  • همچنین در صنایع مختلف آب، گاز، بخار، هوا مرود استفاده قرار می گیرد.

جوشکاری سه راه تبدیل جوشی مانیسمان :

جوش کاری اتصالات مانیسمان به صورت جوش لب به لب می باشد.

از تولید کنندگان اتصالات جوشی مانیسمان می توان به ایران اتصال ، سحرگاز، اریا، الفا، امین ، میثاق، ایران اتصال اسیا که دارای استاندارد ایران می باشند اشاره کرد.

به طور کلی اتصالات جوشی بهدو دسته اتصالات جوشی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان (بدون درز) تقسیم می شوند.

اتصالات مانیسمان که با نام های بدون درز نیز شناخته می شوند در اصطلاح به آن سیمی لس گفته می شود، به آن دسته از اتصالات فولادی گفته می شود که در فرایند تولید آن ها از انواع روش های جوش فلزات استفاده نمی شود و تفاوت دیگر آن ها در ماده اولیه محصولات می باشد. اما در اتصالات درزدار فرایند تولید از برش ورق و شکل دهی و جوش و سرانجام غلطک استفاده می شود ولی در تولید اتصالات مانیسمان از مقاطع فولادی به شکل شمش و از طریق حرارت و کشش و غلطک و عبور از زره و همچنین نیروهای گریز از مرکز استفاده می شود که در صنایع مختلف به لحاظ متریال و مواد اولیه سازنده آ نبالاتر و با کیفیت بهتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی