پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

چسب مزدا غفاری 85 گرمی

چسب مزدا غفاری 85 گرمی محصولی خمیری، تک جزئی می باشد که بر پایه شیمیایی استوکسی می باشد. چسب مزدا به عنوان واشرساز برای آببندی و ایجاد چسبندگی مناسب است. همچنین در مواقعی که مقاومت در برابر حرارت برای ما مهم است از این محصول استفاده می کنیم. این چسب از مقاومت بالایی در مقابل روغن های داغ برخودردار است.سیلیکون حرارتی واشر ساز با مقاومت حرارتی 330 درجه سانتی گراد می باشد و در صنعت اتومبیل سازی برای آببندی دیفرانسیل، درب سوپاپ، واتر پمپ و سر سیلند مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ آن طوسی می باشد.

کاربرد چسب مزدا غفاری 85 گرمی

کاربرد اصلی چسب مزدا در صنایع خودروسایزی و قطعات خودرو به عنوان واشر ساز و درزگیر می باشد. از دیگر مزایای چسب مزدا می توان به آببندی و چسبندگی مطلوب، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت شیمیایی بالا در برابر روغن ها و حلال ها مختلف و کاربرد آسان اشاره کرد.

نحوه استفاده چسب مزدا غفاری

  • برای اینکه بهترین نتیجه را بگیریم حتما باید محیط را خشک و تمیز باشد
  • چسب را روی یکی از سطوح و اطراف محل پیچ ها ایجاد نموده و پس از آن با یک وسیله چسب های اضافی را پاک نمایید. و در ادامه سطوح را بلافاصله روی هم قرار دهید .
  • درب تیوپ را پس از مصرف کاملا ببندید و ابزار مورد استفاده شده را کاملا تمیز کنید

نکات ایمنی و بهداشتی در هنگام استفاده از چسب مزدا

  • دور از شعله آتش باشد
  • دور از منبع حرارت باشد
  • عدم تماس با پوست و چشم
  • برای کار کردن از دستکش استفاده کنید

برای دیدن سایر محصولات ما می توانید به قسمت فروشگاه سایت در www.polykaran.com  ,  www.polykaran.ir  مراجعه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره   ۸-۶۶۳۰۴۶۶۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

polykaran.com

سایت اصلی شرکتپلی کاران

دیگر سایت شرکتپلی کاران

جزئیات بیشتر در مورد شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا در کانال تلگرامی ما برای اطلاع از قیمت شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا تماس بگیرید! در مورد شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا در کانال فیسبوک ما بخوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا به کانال ما در توییتر مراجعه کنید

 

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • محمدعلی پوده

نظرات (۱)

  • سارال شیمی
  • شرکت سارال‌شیمی مفتخر است با چندین سال تجربه و سابقه مفید تمام تلاش و کوشش خود را جهت تامین نیاز واحد‎های صنعتی و تولیدی و حتی اماکن مسکونی و تجاری جز بکار بسته و در جهت رفع احتیاجات آنها گام برداشته است تا چون پلی استوار محصولاتی با مناسب‌ترین قیمت‌ها با توجه به کیفت عالی را با برند سارال به سهل‌ترین و آسان‌ترین شیوه در اختیار متقاضیان محصولات مزبور به تناسب هر سلیقه و نیازی قرار میدهد. شرکت سارال‌شیمی در کل مسیر خود کیفیت جهانی و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است بطوریکه هم‌اکنون یکی از مهمترین شرکت‌های تهیه و توزیع انواع چسب‌های صنعتی در سطح کل استان‌های کشور می‌باشد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی