پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن از پرکاربردترین انواع لوله در صنایع مختلف و جهت انتقال انواع سیالات بکار میرود. انواع این لوله‌ها شامل لوله پلی اتیلن تک جداره و لوله پلی اتیلن دوجداره، هر کدام دارای کاربری خاصی هستند .

این لوله‌ها کلیه نیازهای یک پروژه را برطرف میکنند.

روند رو به رشد استفاده از مواد پلی اتیلن در صنعت مرهون خواص و مشخصات این مواد و کاربردهای آن می‌باشد .

که باعث شده است در مدت زمان کوتاهی که از عمر لوله پلی اتیلن تک جداره و لوله دوجداره کاروگیت می‌گذرد،

پیشرفت چشمگیری در تولید و میزان کاربری در صنایع مختلف را شاهد باشد.

لوله تک جداره و لوله دوجداره کاروگیت در صنایع گوناگون و جهت انتقال سیالات بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته‌اند.

گرید لوله های پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن با گریدهای PE80 , PE63 و PE100 تولید می‌شود ، که لوله‌ها بهتر است تنها با گرید PE100 تولید مشوند و دیگر گریدهای لوله پلی اتیلن به دلیل خواص ضعیفشان از رده خارج می‌باشند، هرچند هنوز تولید کنندگانی وجود دارند که با این گریدهای ضعیف و از رده خارج لوله تولید می‌نمایند ، ولی در نهایت بهای تمام شده این نوع لوله‌ها از بهای تمام شده لوله پلی اتیلن PE100 بیشتر می‌باشد.

مواد پلی اتیلنی که جهت تولید این لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد با نوع مواد پلی اتیلن که برای تولید سایر محصولات پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت می‌باشد. پلی اتیلن در گریدهای مختلفی موجود می‌باشد و هر کدام از این انواع مواد پلی اتیلن جهت کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن

شبکه‌های آبرسانی شهری و روستائی

شبکه‌های فاضلاب شهری و روستائی

شبکه‌های گاز رسانی

شبکه‌های زهکشی

سیستم‌های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی

شبکه‌های آبیاری تحت فشار (آبیاری قطره‌ای و بارانی)

سیستم‌های آبیاری متحرک

پوشش کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری

پوشش کابل‌های برق

چگالی

همان‌طور که قبلاً اشاره شد چگالی انواع پلی اتیلن‌ها در محدودهٔ ۰٫۹۱۰ تا ۰٫۹۶۵ دارد .  علت اینکه آن را تا سه رقم اعشار ذکر می‌کنند این است که ۰٫۰۰۳ تغییر در چگالی باعث تغییر قابل توجه‌ای در ویژگی‌ها می‌شود .

به‌طور کلی با افزایش چگالی، خطی بودن، سفتی، استحکام کششی، استحکام پارگی، دمای نرم شدن، شکنندگی، عمر خمشی، تمایل به ترک برداشتن افزایش می‌یابد.

پلی اتیلن‌ها بسته به چگالی، به چهار گونه پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)، پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)، پلی اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) و پلی اتیلن با چگالی زیاد (HDPE) تقسیم می‌شوند.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی

در نهایی ترین حالت خود لوله پلی اتیلن این قابلیت را دارد که میزان سموم دفع آفات و کودهای شیمیایی را جا به جا و کنترل کند و در مقابل از بین رفتن این منابع بایستد.

گیاهان نباید با سموم و کودهایی با دز بسیار بالا برخورد شدید داشته باشند.لوله پلی اتیلن این امکان را نیز خواهد داد که گیاهان از بابت مسمومیت مصون بمانند.

  • ۹۹/۱۲/۲۴
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی