پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

پمپ لئو مدل AC150B2

پمپ لئو مدل AC150B2 از جمله پرمصرف ترین پمپ ها در مصارف ساختمانی می باشد. پمپ های لئو سری AC  و ACm  از نوع تحت فشار بوده و با هد و دبی بالا مناسب انواع کاربرد های صنعتی و ساختمانی می باشد. این نوع پمپ مناسب برای انتقال سیالاتی چون آب و سایر سیالات تمیز مانند آب مناسب می باشد.

ویژپی های پمپ لئو AC150B2

پروانه این پمپ از نوع فولاد ضد زنگ بوده و بدنه ان از جنس چدن به همراه پوشش ضد زنگ است. جهت کارکرد صحیح این پمپ باید از ورود سیالات خورنده و حاوی ذرات جامد به پمپ جلوگیری کرد. الکترو پمپ به کار رفته برای ساخت این پمپ در دو نوع تک فاز و سه فاز بوده و در نوع تکفاز دارای محافظ حرارتی می باشد.

این پمپ ها دارای 18 ماه گارانتی بدون قید و شرط می باشند.

کاربرد های پمپ لئو مدل AC150B2

پمپ های سانتریفیوژی AC150B2 با هد 22 متر و دبی 500 لیتر در دقیقه قابل استفاده برای پمپاژ آب و سایر سیالات مشابه با خواص فیزیکی یکسان در مصارف صنعتی و خانگی، آبیاری باغ، سیستم های آتش نشانی، گرمایش و تهویه مطبوع، سیرکولاسیون به کار می رود.

ویژگی ها

هد 22 متر
دبی 500 لیتر بر دقیقه
جنس پروانه فولاد ضد زنگ
جنس بدنه چدن
کلاس عایق حرارتی F
حداکثر مکش 8 متر

 

نحوه عملکرد

پمپ لئو مدل AC150B2 از نوع پمپ های سانتریفیوژی می باشد. در پمپ های سانتریفیوژی با چرخش پروانه فضایی خلا مانند در مرکز پروانه بوجود می آید که باعث مکش سیال توسط پمپ می شود.

سپس سیال مکیده شده توسط پروانه و چرخش آن و تحت اثر نیروی گریز از مرکز به خارج از مرکز پروانه رانده شده و توسط شکل پوشته به قسمت خروجی پمپ منتقل می شود.

کانال های ارتباط با شرکت پلی کاران!

polykaran.blog.ir

polykaran.blogfa.com

polykaran.mihanblog.com

سایت اصلی شرکت

دیگر سایت شرکت

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کپ فولادی ، کپ جوشی به کانال ما در تلگرام مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد کپ فولادی ، کپ جوشی به کانال ما در لینکداین مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد کولر آبی لورچ به کانال ما در اینستاگرام مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات فلزی به کانال ما در فیسبوک مراجعه کنید. در مورد اتصالات فلزی درکانال توئیتر ما بخوانید!

 

 

  • ۹۹/۰۴/۰۷
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی