پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

بست گالوانیزه اتصالات گاز آریا

بست گالوانیزه اتصالات گاز آریا ، از سری محصولات شرکت اتصالات گاز آریا است که همه ی استاندارد های لازم را پاس کرده و مورد تایید اداره گاز میباشد. سایز بندی این محصولات از ۱/۲ اینچ تا ۶ اینچ متغیر بوده و به صورت تک پیچ ( تا سایز ۱ اینچ ) و دو پیچ تولید میشود .

"<yoastmark

بست فلزی تک پیچ و بست فلزی دو پیچ گالوانیزه اتصالات گازی آریا جهت نگهداشت انواع لوله های فلزی، پلی اتیلن، مسی، استنلس استیل، کابل و … بر روی سطوح مختلف در صنایع ساختمانی و تأسیساتی مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره شرکت اتصالات فولادی جوشی گازی آریا

شرکت آریا با توجه به فرمول ساده تولید با تیراژ بالا در نتیجه هزینه تمام شده پائین توانسته تولید را با تیراژهایی که اغلب خارج از باور می باشد، به انجام رسانده  لذا با دستیابی به هزینه تولید ارزان ، قیمت های رقابتی خوبی در کنار کیفیت بالا حاصل سازد.قابل توجه است محصولات آریادر اکثریت قریب به اتفاق شهرهای بزرگ و کوچک ایران به فروش می رسد و به تاییدشرکت گازاین شهرها رسیده است.

شرکت آریا ، تولید کننده اتصالات جوشی درزدار واتصالات جوشی مانیسمان از لوله های گازی و لوله های مانیسمان استاندارد میباشد. عمده ترین محصولات این مجموعه که با مارک آریا در بازار شناخته شده و موجود میباشد عبارتند از:

  • زانو گازی (Elbow)
  • سه راهی گازی (Tee)
  • سردنده (Niple)
  • کپ جوشی (Cap)
  • تبدیل جوشی (Reducer)
  • بستهای گازی و زرد و گالوانیزه و رگلاژی و ...

این مجموعه به عنوان اولین شرکت در ایران موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO9001:2008  گردیده و مورد تایید  شرکت گاز وسازمان های نظام مهندسی سطح کشور می باشد. ما خرسندیم با تولید اتصالات گازی استاندارد، قدم کوچکی در جهت ارتقای صنعت گاز ایران برداریم.

 

کانال های ارتباط با شرکت پلی کاران!

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بست فلزی اتصالات گازی آریا به کانال ما در تلگرام مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد پلی کاران به کانال ما در لینکداین مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد بست گالوانیزه اتصالات گازی آریا به کانال ما در اینستاگرام مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات فلزی به کانال ما در فیسبوک مراجعه کنید. در مورد اتصالات فلزی درکانال توئیتر ما بخوانید!

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی