پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

توری فرنگی

 

توری فرنگی

توری فرنگی برای محافظت از مکان ها و ساختمان ها یک محصول مقرون به صرفه محسوب می شود و همچنین برای حصارکشی مورد استفاده قرار می گیرد. این توری ها از ورق ها و لوله های گالوانیزه تولید می شود . در مورد این فرایند می توان گفت که از لوله ها و ورق هایی که این فرایند را روی آن اعمال می کنند.

کاربرد توری فرنگی

می توان گفت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی که این محصول می شود برای حصار کشی است. بیشتر اوقات موارد استفاده از این محصول در دور ساختمان ها، ترمینال ها، بزرگراه و جاده ها، فرودگاه ها و دیگر مکان ها می باشد. به خاطر این که این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، برای حصارکشی سازمان و ساختمان و شرکت ... از آن استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این توری می توان به زیبایی، ضد زنگ بودن اشاره کرد. صنعت ساخت و ساز از توری فرنگی در موارد بسیار زیادی استفاده می کند.

[caption id="attachment_2528" align="aligncenter" width="496"]توری-فرنگی فروش توری فرنگی در ابعاد مختلف[/caption]

ویژگی های توری فرنگی

ظاهر زیبا و مناسب

در بیشتر مواقع ، علاوه بر استحکام بالا محصول ، زیبایی و ظاهر این محصول هم مهم هست. بنابراین با خرید این محصول از کیفیت بالا و استحکام و زیبایی خیال خودتان را راحت کنید.

کیفیت و دوام محصول

از مهمترین مشخصه توری فرنگی استحکام بالا می باشد که این محصول را بی تردید از بهترین محصولات برای حصارکشی ساختمان ها و شرکت و ... می توان استفاده کرد.

تنوع در ابعاد چشمه

از دیگر مشخصه های این محصول می توان به تنوع در ابعاد اشاره کرد. این توری ها با چشمه ریز و درشت تولید می شود که با توجه به نیاز مشتری و کاربرد آن قابل عرضه می باشد.

ضد آب بودن

مقاومت بالای توری فرنگی در مقابل رطوبت و نم از ویژگی های اصلی این محصول است. و با خیال راحت از این محصول می توان استفاده نمود چرا که این محصول هیچگاه نه پوسیده می شود و نه زنگ می زند.

برای دیدن سایر محصولات ما می توانید به قسمت فروشگاه سایت در www.polykaran.com  ,  www.polykaran.ir  مراجعه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره   ۸-۶۶۳۰۴۶۶۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

polykaran.com

سایت اصلی شرکت

دیگر سایت شرکت

جزئیات بیشتر در مورد شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا در کانال تلگرامی ما برای اطلاع از قیمت شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا تماس بگیرید! در مورد شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا در کانال فیسبوک ما بخوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد شیر یکطرفه چدنی ویفری وگ بی همتا به کانال ما در توییتر مراجعه کنید
  • ۹۸/۱۲/۱۴
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی