پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

مفتول سفید

مفتول سفید

مفتول سفید ،  نوعی مفتول گالوانیزه است که که طی فرآیند های گالوانیزاسیون گرم ، حرارت داده میشود و روکش دهی میشود. این نوع سیم در دو نوع رابیتس و اسکوپ  یافت میشود. 

مفتول سفید به زبان لاتین  galvanized wire  میشود. 

 

انواع مفتول سفید

  • مفتول رابیتس
  • مفتول اسکوپ

 

مفتول رابیتس

این نوع از مفتول بیشتر در مصارف ساختمانی برای بستن رابیتس ها به بکدیگر وصل میشود. جنس این نوع از مفتول ها از گالوانیزه نرم روکش دار است. این نوع مفتول از پر مصرف ترین سیم ها میباشد. ضخامت مطلوب این از سیم ها 1.2 میلیمتر است. از خصوصیات این نوع از مفتول ها میتوان به انعطاف پذیری بالا و دوام بالا در برابر تابش میباشد.

 

مفتول اسکوپ

از این نوع مفتول هم بیشتر در مصارف ساختمانی برای اسکوپ بندی سنگ نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. جنس این نوع از سیم ها از نوع گالوانیزه گرم روکش دار میباشد.

ویژگی های این نوع مفتول 

از ویژگی های مهم این نوع مفتول میتوان به انعطاف پذیری بالا و مقاومت بسیار بالا در برابر تابش نام برد. این نوع مفتول ها چون از نوع گالوانیزه هستند مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدن دارنند به همین دلیل میتوان در محیط هایی که هوا مرطوب است نیز استفاده کرد. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت www.polykaran.ir  و یا www.polykaran.com  مراجعه کنید و یا اطلاع از قیمت با شماره تماس 66304668-021 تماس حاصل فرمایید.

 

سایت اصلی شرکت

دیگر سایت شرکت

جزئیات بیشتر در مورد مفتول سفید در کانال تلگرامی ما برای اطلاع از قیمت مفتول سفید تماس بگیرید! در مورد مفتول سفید در کانال فیسبوک ما بخوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد مفتول سفید به کانال ما در توییتر مراجعه کنید
  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی