پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

مفتول سیاه

مفتول سیاه (Black wire)

مفتول سیاه از فرآیند کشیشی از میلگرد و حرارت دادن در کوره در دمای بالا تولید میشود. این فرآیند ها باعث نرم شدن و انعطاف پذیری سیم میشود. جنس این نوع از سیم ها گالوانیزه میباشد.

 

انواع مفتول

  • مفتول آرماتوربندی
  • مفتول قالب بندی
  • مفتول کارتن سازی
  • مفتول ساختمانی و صنعتی
  • مفتول کشاورزی

[

مفتول سیاه

مفتول آرماتوربندی

از این نوع مفتول بیشتر برای ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. قبل از عملیات بتن ریزی باید میلگرد ها به یکدیگر وصل شوند که این اتفاق توسط این نوع مفتول صورت میگیرد. مفتول های ارماتوربندی به ۴ روش به میلگرد ها گره میخورند. برای گره زدن میتواند از دستگاه آرماتوربندی اتوماتیک استفاده کرد.

  1. گره ساده : این نوع گره ساده ترین گره برای گره زن مفتول به میلگرد است. از این نوع گره بیشتر برای اتصال میلگرد های ستون و سقف مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. گره اصطحکاکی : از این نوع گره برای جلوگیری از لغزش در صفحات و شبکه عمودی.
  3. گره صلیبی : از این گره برای برای میلگرد های ضخیم مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. گره پشت گردنی : از این نوع گره برای گره زدن میلگرد به خاموت استفاده میشود.

 

مفتول قالب بندی

از این نوع مفتول بیشتر برای قالب بندی در نجاری ها استفاده میشود. این نوع مفتول به مفتول نجاری نیز معروف است. این نوع مفتول بیشتر در قطر ۲٫۵ ملیمتر رایج است.

 

مفتول سیاه کارتن سازی

این نوع مفتول به مفتول دوخت نیز معروف است.این نوع مفتول را در دستگاه منگنه قرار میدهند و میتوان دو یا چند کاغذ ، کارتن ، پارچه و مواردی از این دست را به هم متصل کرد. معمولا از این نوع مفتول در کارخانه ها برای کارتن سازی و جعبه سازی برای دوخت استفاده میشود.مفتول کارتن سازی در دو سایز ۳ میلیمتر و ۴ میلیمتر موجود میباشد.

 

مفتول ساختمانی و صنعتی

از این نوع مفتول بیشتر برای مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد . وزن هر کلاف این نوع مفتول بین ۶۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.

 

مفتول  سیاه کشاورزی

از این نوع مفتول بیشتر برای بسته بندی محصولات کشاورزی استفاده میشود. این نوع مفتول بیشتر به صورت اخه ای تولید میشود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت شرکت به آدرس www.polykaran.ir و یا www.polykaran.com مراجعه کنید و یا با شماره ۶۶۳۰۴۶۶۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

سایت اصلی شرکت

دیگر سایت شرکت

جزئیات بیشتر در مورد مفتول سیاه در کانال تلگرامی ما برای اطلاع از قیمت مفتول سیاه تماس بگیرید! در مورد مفتول سیاه در کانال فیسبوک ما بخوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد مفتول سیاه به کانال ما در توییتر مراجعه کنید
  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی