پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پلی کاران

پلی کاران سایت تخصصی مشاوره و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

شرکت پلی کاران با نزدیک به 20 سال سابقه تولید و فروش لوله های پلی اتیلن ارایه دهنده خدمات به مشتریان عزیز است
شما می توانید لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت ، لوله و اتصالات آهنی جوشی و دنده ای، لوله و اتصالات آبیاری تحت فشار و قطره ای و تمام لوازم مربوط به مخازن پلی اتیلن را از ما تهیه نمایید.

  • ۰
  • ۰

پلی اتیلن چیست ؟

پلی اتیلن چیست و چه کاربردی دارد؟ از انواع پلیمر های گرمانرم می باشد. این ماده با رسیدن به نقطه انجماد به حالت جامد و با نقطه ذوب خود به حالت مایع در می آید. این مادهتز شیمیایی ethyelene است که معمولا از ترکیب نفت خام و گازهای طبیعی به وجود می آید. پلی اتیلن به اختصار PE نامیده می شود. پلی اتیلن اکثر درجهت ساخت ترکیبات پلاستیکی استفاده می شود. تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گیرد. پلی اتیلن ها خانواده ای از گرمانرم ها می باشند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن بدست می آیند.

خصوصیات مختلف پلی اتیلن چیست ؟

از طریق کاتالیست و روش پلیمزاسیون این ماده می توان خواص مختلفی همچون

  • چگالی
  • شاخص جریان مذاب
  • بلورینگی
  • درجه شاخه ای
  • شبکه ای شدن
  • وزن مولکولی
  • توزیع وزن مولکولی

پلیمرهای با وزن مولکولی متوسط واکس های امتزاج پذیر(مخلوط پذیر) با پارافین می باشند. و نهایتا پلیمرهایی با وزن مولکولی بالاتر از ۶۰۰۰ در صنعت پلاستیک بیشترین حجم مصرف را به خود اختصاص می دهند. پلی اتیلن شامل ساختار بسیار ساده ای است، به طوری که ساده تر از تمام پلیمرهای تجاری می باشد. یک مولکول پلی اتیلن زنجیر بلندی از اتم های کربن است که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن چسبیده است.

موارد مصرف مواد پلی اتیلن

با توجه به خواص بسیار مطلوب مواد پلی اتیلن لوله های ساخته شده از جنس پلی اتیلن برای انتقال آب، گاز و فاضلاب بسیار ایده آل هستند. قطر این لوله ها از ۶ میلیمتر تا بیش از دو متر نیز می باشد که لوله های قطور بیشتر جهت انتقال فاضلاب استفاده می شوند. این لوله ها طبق استاندارد ۱۴۴۲۷ ایران تولید می شوند که در آن وزن، ضخامت و مواد اولیه لوله مشخص شده است.

این لوله ها در گرید های مختلف

  1. PE80
  2. PE63
  3. PE40
  4. PE100

و در فشار های ۴ تا ۲۵ اتمسفر تولید می شوند. لوله پلی اتیلن نسبت به  لوله مانیسمان مقرون به صرفه تر و عمر بالاتری دارند.

در برابر زلزله و نشست و رانش زمین و تغییرات آب و هوا مقاومت بالایی دارند.

کیفیت لوله پلی اتیلن

بهترین راه برای پی بردن به کیفیت واقعی لوله پلی اتیلن این هست که مقداری از آن لوله را به آزمایشگاه های معتبر ارسال کنید تا نتیجه را به صورت کتبی به شما ارائه کنند.

اما از لحاظ ظاهری می تواند موارد مانند صاف بودن یا نبودن سطح داخلی یا خارجی لوله را بررسی کنید زیرا لوله های پلی اتیلن بی کیفیت اغلب سطح زبرتری دارند.

 

سایت اصلی شرکت

دیگر سایت شرکت

کانال تلگرام

 

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • محمدعلی پوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی